Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

αγαπημένος τόπος,ο τόπος μου!!!

Ο όρμος του Καλάμου Ευβοίας αποτελείται από δυό καταγάλανες παραλίες με λευκή άμμο. Την απάνεμη, γνωστή ως "καλή" και την πιο άγρια με άμμο σαν ρύζι, γνωστή ως "κακιά", που χωρίζονται απο το χαρακτηριστικό διάτρητο βράχο "Καμάρα". Ο συνδυασμός του πανέμορφου τοπίου, της μικρής απόστασης απο την Αθήνα (μόλις 100 χλμ μέσω φέρρυ Ορωπού-Ερέτριας και 140 χλμ μέσω Χαλκίδας),  καθιστούν τον Κάλαμο ιδανικό και οικονομικό προορισμό!!
σε τούτη τη παραλία,σε τούτο το τόπο γεννήθηκα,μεγάλωσα,πρωτόπαιξα τα πρώτα μου παιχνίδια,σε τούτο το τόπο πρωτοερωτεύτηκα,γλέντησα με τη ψυχή μου,έγινα ένα με τη θάλασσα...από τη πρώτη μέρα που έκλεινε το σχολειό,ήμουνα εκεί,ψυχή και σώμα με την αρμύρα,κόντρα στον ήλιο που μας έκαιγε,μικρά ξεπεταρούδια που δάμαζαν τα κύματα...
από τότε πέρασαν αρκετά χρόνια...πότε στην Αθήνα,πότε στο Μόναχο,τώρα στο Πειραιά,βάλε μέσα και πολλά,πάρα πολλά ταξίδια(άλλο βίτσιο κι αυτό...),αλλά πάντα "είμαι" και κει,αιώνια έφηβος,να παίζω με μια μπάλα στην άμμο,να νυχτωνόμαστε με κανά δυό κιθάρες,ξεκινώντας από Λοΐζο και φτάνοντας μέχρι τα ανταρτικά του ΠάνουΤζαβέλα,να κλέβω το μπαρμπα-Βαγγέλη στο τάβλι για να πληρώσει μουρμουρίζοντας τα ουζάκια,να πάω στο ραντεβουδάκι με τη κοπελιά πίσω απ'τις βάρκες,να συναγωνίζομαι στο κολύμπι τα παιδικά φιλαράκια,να κάνω όνειρα για μεγάλα ταξίδια...μα πάντα ο νους μου να γυρίζει εκεί στο πιο όμορφο τόπο,στο τόπο μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου